При този тип автомобили се изработва задна кора от 18 -22 милиметров шпертплат подсилена отдолу с една или две ферми против вибрация и огъване. Тапицира се с непрозрачен звукопропусклив плат като преди това на нея се монтират 2 бр. 30 сантиметрови баса, средночестотни, високочестотни говорители и ефектното осветление. |
![]()
|
На гърба на задната седалка се монтират трите усилвателя посредством предварително тапицирана дървена кора. Разбира се при такава мощност е неоходимо да се постави кондензатор за облекчаване на захранването при екстремни натоварвания. До него ясно се виждат бушоните поставени на достъпно място. | ![]()
|
След като сме приключили с окабеляването, поставяме събуфера. Той в случая е двуканален 30 сантиметров говорител на “ HERTZ “в бокс. |
|
При доста автомобили мощността на предните колони не е достатъчна, а за по-големи няма място. | ![]()
|
|
|
Това налага поставянето на допълнителни компоненти, в които се монтират и подбрани говорители. Изработката им обикновено е от шпертплат, формата и материята, с която са тапицирани са съобразени с дизайна на итерора. |
|
Изработка на трилентова озвучителна система с HERTZ елипси DCX 690
|
![]() |
Усилватели 2 бр. DEK DA 12150 (един за кората и един за тубата), 1бр. PIONEER GM-X372 за предни Кондензатор Boschman 1F |
|
|
|
![]() |
Обратно във "Фотогалерия" | Обратно горе |